Job 26 van 31


Report this listing

Solliciteren



HR-Coördinator


Functie

Functieomschrijving

Als HR-coördinator ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de payroll en de administratie ervan binnen ons bedrijf.
Hieronder vind je alvast een aantal van je kerntaken:

  • Je beheert HR-processen zoals contract-, verzuimmanagement-, beëindigings- en HR-systeem (HRIS) processen.
  • Samen met je collega’s werk je aan optimaal geïntegreerde HR-systemen die onze activiteiten ondersteunen (E blox, Protime enz.)
  • Je treedt op als eerste aanspreekpunt voor vragen over administratie, salaris en sociale wetgeving.
  • Je zorgt voor het beheer en opvolging van de verzekeringspakketten en aanbieders.
  • Je maakt en / of onderhoudt de HR richtlijnen binnen al onze entiteiten.
  • Je neemt actief deel aan de transformatie van de HR-afdeling (herontwerpt en / of implementeert processen, ontwikkelt beste werkwijzen met het team en andere regio's, HR-projecten, ...)
  • Je rapporteert aan het Head of HR.

Functie-eisen

  • Je beschikt over minimaal 2 jaar doorgedreven payroll (bij voorkeur met eBlox), employee benefits en algemene HR-administratie. Indien je deze ervaring al hebt kunnen opdoen binnen een internationale context is dit zeker een meerwaarde.
  • Daarnaast kan je vlot om met de gangbare MS-office pakketten (Excel,..)
  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels. De kennis van enige andere taal (bv. Duits, Frans of Spaans) is een meerwaarde.
  • Je combineert een focus op continue verbetering met de nodige nauwkeurigheid, klantgerichtheid en pro-activiteit in je werk. Als eerste aanspreekpunt voor ons personeel beschik je over de nodige sociale en communicatieve vaardigheden.
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie

Aanbod

Afwisselende en uitdagende functie binnen een dynamisch bedrijf, met ambitieuze projecten in het verschiet

Familiale sfeer met een divers en internationaal team van 270 specialisten

Een degelijke opleiding en ondersteuning waarbij persoonlijke ontwikkeling centraal staat

Competitief verloningspakket aangevuld met diverse extralegale voordelen.

Een gevarieerde en uitdagende functie binnen een dynamisch Belgisch bedrijf met een internationaal profiel, waar nog tal van realisaties en veelbelovende projecten te verwachten zijn.

Je wordt opgenomen in een enthousiast team waar je kan rekenen op een degelijke opleiding en ondersteuning, maar waar je tevens voldoende ruimte krijgt om je vaardigheden ten volle aan te wenden en te ontwikkelen. Daarnaast kan je rekenen op een motiverend salarispakket, aangevuld met diverse extralegale voordelen.

Solliciteren

Nancy Taets
0476/95 72 46
hr@bigc.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht